OPGELET: jaarlijkse sluiting van 18 juli t.e.m. 30 juli. Wij ontvangen jullie graag terug op 1 augustus!


Producten
Handgereedschap Elektrisch gereedschap Bevestigingen Ijzerwaren Verspaning & slijptechniek Ladders & steigers Perslucht Elektro Sanitair Bedrijfsinrichting Tuin Verf & chemie (Veiligheids)kledij & PBM Onderhoud & reiniging Lassen & solderen Auto & fiets
Merken Service Promoties Over ons Contact Afhaal- & leverdienst Herstellingen & metaalatelier Vacatures

TOP-team

Onze medewerkers zijn allen gemotiveerd om U als klant verder te helpen. Met ons hele team werken wij elke dag aan een uitmuntende service.
Ben je geboeid door de wereld van de gereedschappen en de bouwsector? Bent U communicatief en commercieel ingesteld? Dan zijn wij misschien wel naar jou op zoek!
Zelfstandigheid, punctualiteit & gedrevenheid zijn een must! Ervaring met gereedschappen, technische achtergrond of minstens affiniteit met de sector, zijn een grote plus.

Op dit moment versterken wij ons team & zijn wij op zoek naar een:


Magazijnier (Interimopdracht optie vast)
Je bent in staat op een zelfstandige manier ons magazijn te beheren. Inkomende leveringen worden door jou ontvangen & gecontroleerd. Uitsorteren doe je op een nette, ordelijke & gestructureerde manier.
Goederen worden ook door jou in de winkel gebracht & aangevuld na een degelijke controle. Klantencontact behelst hier dus ook een deel van de dagtaak. Uiteraard ben je bereid de klant ten allen tijde te helpen.
Heftruck & stapelaar worden vlot door jou bediend. Je werkt ook nauw samen met je collega’s om de flow aan goederen & picklisten samen op te vangen. Je kan dus vlot om met je teamgenoten, maar je werk zelfstandig kunnen organiseren is een must.

Technisch Commercieel Adviseur Binnendienst (voltijds)
Met je commerciële feeling onderhoud je vlot klantencontacten en behandel je allerhande vragen op technisch, commercieel en logistiek vlak. Je pakt offerte-aanvragen aan en zorgt voor heldere en correcte informatie aan je collega’s en klanten

  • Je behandelt zowel telefonisch als schriftelijk de verschillende vragen en bestellingen. Je bevraagt de klant intensief over zijn wensen en behoeftes, zodat je de juiste machines en materialen kan voorstellen. Door jouw pro actieve houding & zin voor initiatief, ga je ook op zoek naar antwoorden die niet voor de hand liggend zijn.
  • Je staat in voor het klantencontact van A tot Z: Je beantwoordt vlot vragen en weet ook correct om te springen met eventuele klachten. Met je technisch inzicht kan je ook inhoudelijke vragen van klanten beantwoorden.
  • Na een goede klantenanalyse en een perfect inzicht in de verwachtingen, kan je de nodige stappen ondernemen waaronder offerte-opmaak en –opvolging. Je houdt vinger aan de pols en kan, waar nodig, tijdig bijsturen. Je verzorgt niet enkel correcte informatie aan klanten, maar onderhoudt ook voldoende contact met je collega’s.
  • Je zorgt voor een perfecte overdracht van de orders aan de desbetreffende afdelingen.
  • Je bent een administratieve wizard en schrikt er dan ook niet voor terug om een deel van de verkoopsadministratie naar je toe te trekken.

Lijkt deze job jou wel wat? Solliciteren kan via leen@dekinder.be

Vragen?
We helpen jou zo snel mogelijk op weg!

© De Kinder Hardware BV - Provincialebaan 136 , Buggenhout Tel. 052 33 24 09 info@dekinder.be BTW: BE0843717183