Gepersonaliseerd klantenportaal
Maak kennis met ons laatste nieuwe portaal, GKP: het gepersonaliseerd klantenportaal.
Dit portaal is opgezet om onze klanten te helpen in het organiseren en opvolgen van o.a. hun bedrijfskledij.
Kort gesteld is het een platform dat u als klant zelf kan beheren. Werknemers worden erin opgevolgd & aan hen wordt afhankelijk van hun functie een kledijpakket opgesteld en toegewezen.
Dat kan in combinatie met bepaalde quota (bv recht op 3 broeken per jaar) en/of ook met credits (bepaald budget dat ze kunnen besteden aan hun kledij volgens hun eigen keuze).
Voordeel is dat u als bedrijfsleider of aankoper, heel goed kan opvolgen wie er welke kledij heeft gekregen. Ook de maten worden bijgehouden in dit GKP.
Bestellingen kunnen dan in bv een afgesproken periode, door de werknemers zelf ingegeven worden. Geen navraag meer nodig over wie, wat net nodig heeft & in welke maat. Excel tabellen zijn dan niet meer nodig!
Na een goedkeuring door een administrator kunnen deze orders gegroepeerd naar ons komen en krijgen wij ze netjes per persoon binnen.
Het portaal kan ook gebruikt worden voor het opvolgen van PBM’s of andere gereedschappen & is volledig op maat instelbaar.
Interessant voor uw bedrijf? Wij komen graag langs voor een uitgebreide demo te geven.
Contacteer ons vrijblijvend via leen@dekinder.be